8 zaskakujących korzyści pozycjonowania dla małych firm

  Żyjemy w erze cyfrowej i większość konsumentów znajduje sklepy albo firmy za pośrednictwem wyszukiwarek. Dla małych biznesów, które chcą być konkurencyjne na rynku, optymalizacja pod wyszukiwarki (SEO – search engine optimization) to konieczność. Korzyści z takiego rozwiązania wykraczają daleko poza zwiększony ruch na stronie i lepszą widoczność. W rzeczywistości SEO może istotnie wpłynąć na…

Details

5 kroków jak dostosować stronę do urządzeń mobilnych ?

1. Przetestuj stronę Zrób test optymalizacji mobilnej i sprawdź czy Twoja strona jest przyjazna dla urządzeń mobilnych. Jeżeli nie to już czas najwyższy, aby się tym zająć. Jeżeli narzędzie nie widzi Twojej strony to sprawdź czy jest ona w indeksie Google. 2. Zadbaj o użytkownika Przy dostosowaniu strony do urządzeń mobilnych zadbaj o to, aby użytkownik mógł…

Details

Cele reklam i typy reklam Facebook

Budowa świadomości i rozpoznawalności marki Ten cel reklamy na Facebooku warto wybrać gdy: chcesz zwrócić uwagę osób, które mogą być potencjalnie zainteresowane Twoją ofertą. chcesz, aby wiele osób zapamiętało Twoją markę i reklamę. zależy Ci, aby duża ilość użytkowników dowiedziała się czym wyróżnia się Twoja firma W tym typie reklam płaci się za Wyświetlenia. 2. Zwrócenie uwagi i pozyskanie…

Details

Dowiedz się jak interpretować ścieżki użytkowników w Google Analytics

Google Analytics to ogromna skarbnica wiedzy pod warunkiem, że potrafimy znaleźć informacje i odpowiednio je interpretować. Na początku podstawowe informacje takie jak ilość konwersji, źródło realizacji celów czy dane o użytkownikach nam wystarczą. Jednak z czasem, gdy chcemy poprawić wyniki to niezbędna jest bardziej szczegółowa analiza. W analityce internetowej nie wszystko jest czarno białe. Zanim użytkownik…

Details