Kampanie Google AdWords

Google AdWords to szybki i efektywny sposób, aby osiągnąć najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarki Google, gdy Internauci poszukują słów powiązanych z działalnością Twojej firmy. Codzienna kontrola budżetu oraz efektów sprawia, że marketing w wyszukiwarce Google to nie koszt, a inwestycja, która się zwraca !

Zrealizowaliśmy setki kampanii AdWords, w wyniku czego opracowaliśmy własną strategię zarządzania kampanią, która świetnie się sprawdza zarówno w przypadku małych firm, jak i dużych przedsiębiorstw. Potwierdzeniem naszego doświadczenia są certyfikaty oraz status Partnera Google.

Jeżeli samodzielnie tworzyłeś kampanie AdWords i nie jesteś zadowolony z jej wyników to zamów audyt kampanii AdWords.

adwords
Partner2

Co możesz oczekiwać od naszej agencji ?

Partner2
HubSpot2
  • Opracowanie Strategii

    Aby stworzyć kampanie, która będzie realizowała Twoje cele biznesowe musimy poznać Twój biznes, branżę, konkurencję oraz ofertę, która wyróżnia Cię spośród innych. Te informacje są niezbędne do opracowania skutecznej strategii.

  • Słowa kluczowe

    Dbamy o to, aby reklamować Twoją firmę tylko na słowa kluczowe, które są poszukiwanie przez Internautów. Korzystając z profesjonalnych narzędzi dobieramy optymalną listę słów kluczowych bazując na CPC (koszt za kliknięcie), ilości wyświetleń oraz konkurencyjności fraz.

  • Rozszerzenia reklam

    Rozszerzenia reklam stały się istotnym elementem każdej kampanii AdWords. Pozwalają przede wszystkim wyróżnić się na tle konkurencji oraz przekazać klientom najważniejsze informacje. Pomożemy Ci efektywnie wykorzystać rozszerzenia w reklamach AdWords

  • Optymalizacja kampanii

    Dbałość o szczegóły to klucz do sukcesu kampanii AdWords. Stale szukamy rozwiązań, które pozwolą nam dotrzeć do właściwej grupy odbiorców oraz poprawić wyniki jakości kampanii. Efektem tego osiągamy lepsze efekty nie zwiększając budżetu przeznaczonego na reklamę

  • Analiza

    Bez analizy danych optymalizacja kampanii AdWords jest jak błądzenie w ciemności, dlatego jeszcze przed uruchomieniem kampanii sprawdzamy czy zaimplementowano Google Analytics oraz kod konwersji na stronie. Następnie w oparciu o dane wyciągamy wnioski i wprowadzamy zmiany w kampanii.

  • Raportowanie

    Regularnie przygotowujemy raporty, które zawierają kluczowe informacje na temat skuteczności kampanii PPC. Każdy raport omawiamy z Państwem osobiście lub dokładnie opisujemy to co udało się osiągnąć do tej pory i co zamierzamy zrobić, aby było jeszcze lepiej. Na podstawie raportów sam ocenisz czy kampania przynosi efekty Twojej firmie.

Jak możemy Ci pomóc ?

Jeżeli już prowadzisz kampanie AdWords i nie widzisz efektów jej działania to pozwól nam przeprowadzić audyt Twojej kampanii.

Skontaktuje się z BlueMint już teraz, aby poznać najskuteczniejsze działania marketingowe dla Twojej firmy.

Skontaktuj się z nami
Leave Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

clear formSubmit