Kampanie reklamowe, które przyniosą Ci nowych klientów

Wykorzystujemy możliwości reklam w wyszukiwarce, display oraz w mediach społecznościowych, aby zwiększyć liczbę Twoich klientów.

Każda kampania i branża jest inna. Dzięki analizie i strategii małych kroków dobieramy kanały, które są najskuteczniejsze dla Twojej firmy.

Statystyki kampanii AdWords czy Facebook są rozbudowane i ciekawe. Ale my wiemy, że dla każdego biznesu najważniejsza jest sprzedaż !

Zarządzanie oraz ciągły rozwój kampanii reklamowych PPC

  • Badanie słów kluczowych i miejsc docelowych
  • Wielokanałowe kampanie PPC
  • Projektowanie / testowanie strony docelowej
  • Bieżący audyt kampanii reklamowej
  • Precyzyjny dobór grup docelowych
  • Konsekwentne badania konkurencji
  • Testowanie podziału reklam tekstowych / graficznych
  • Całodobowe raportowanie
  • Analiza efektów ruchu z mediów społecznościowych
  • Optymalizacja współczynnika konwersji
  • Prawidłowe kierowanie do określonej grupy docelowej
  • Wykluczanie błędnych słów kluczowych
  • Poprawa jakości stron docelowych
  • Dobór słów kluczowych wg. lokalizacji użytkowników
  • Zarządzaniem ofertami
  • Konwersja i śledzenie połączeń
  • Analiza dziennych zmian
  • Zarządzanie kampaniami zakupowymi
  • Analityka skuteczności
  • Zorientowanie na sukces klienta – ROI

Kanały, w których realizujemy kampanie

Lepsze wyniki kampanii z dedykowanymi Landing Page

Powiązanie optymalizacji stron docelowych z odpowiednim zarządzaniem kampanią reklamową PPC zwiększamy skuteczność kampanii.

Wysoki współczynnik konwersji pozwala rozwijać kampanie o nowe źródła ruchu, aby  zwiększyć liczbę pozyskanych klientów przy niskim koszcie pozyskania.

Testowanie strony docelowej i optymalizacja konwersji sprawia, że więcej Twoje działania marketingowe będą bardziej opłacalne.

Chcemy, aby wyniki mówiły same za siebie, więc nie wymagamy długoterminowych umów. Twój sukces jest naszym sukcesem.

Wszystko co tworzymy należy do Ciebie. Jesteśmy pewni tego co robimy, ale jak chcesz możesz spokojnie zrezygnować, a my dalej będziemy Ci kibicować.

Gdy dopracujemy kampanie reklamowe PPC, przeglądamy się innym obszarom Twojej działalności w Internecie, które możemy poprawić.