Cel klienta
Pozyskiwanie klientów dla sklepu internetowego przez reklamy na Facebooku i Instagramie
Jak dążyliśmy do osiągniecia celów?
Rozbudowany lejek sprzedażowy w GoogleAds z wykorzystaniem kreacji przedstawiających ofertę z katalogu produktów oraz widea ukazujące tematyczne serie produktów i historie ich powstawania
Przeprowadzenie dziesiątek testów grup odbiorczych, kreacji oraz ustawień kampanii wobec lejku dla uśrednienia miesięcznych wyników na wysokim poziomie
Przejęcie obsługi konta META Ads i poprawienie wyników o ponad 50% po pierwszym miesiącu
Utworzenie strategii sprzedażowej oraz wizerunkowej w perspektywie kilkuletniej dla prowadzenia brandu oraz sposobu jego komunikacji
Wyniki, które uzyskaliśmy
Od samego początku klienci zaczęli kupować w sklepie internetowym, który reklamowaliśmy!

Nasze efekty to zakończone zakupy
– czyli dochód dla klienta!
Wartość pozyskanej sprzedaży przez 14 miesięcy to ponad
640 tyś. złotych
Łączna wartość zakupów to
ok. 1,7 mln zł
Przedstawione dane to zakończone zakupy: nie osoby, które dodały coś do koszyka, ale takie, które dokończyły płatność!
Klient
To nie jest zwykły sklep z biżuterią. To multibrand, w którym spotykają się najważniejsi światowi projektanci. Ręcznie robiona biżuteria w limitowanych seriach w pracowniach w Paryżu, Nowym Jorku, Sao Paulo czy Tel Awiwie. Często produkcja zamykana jest już po 12 egzemplarzach!
Korzyści dla Klienta
Duży ruch we własnym sklepie internetowym
Zmniejszenie kosztów pozyskania klienta do sklepu
Rekordy sprzedaży dzięki skutecznej reklamie!
Dzięki takim działaniom sklep internetowy rozwija się coraz szybciej!

Wyniki
Nasza praca przynosi efekty, ponieważ współpracujemy z naszymi klientami, aby dobrze zrozumieć do jakich odbiorców chcą dotrzeć ze swoim marketingiem.
Oferta, którą przedstawiamy w imieniu naszych klientów skutecznie zwiększa sprzedaż. Zobacz podsumowanie:
Ponad 800% zwrotu z reklam!
Łączna wartość zakupów to około
800 000zł