Wykonaliśmy:

Strategia Marketingowa

Meta Ads

Google Ads

Projektowanie graficzne

WebDevelopment

Jak osiągnęliśmy niski CPA i wysoki ROAS w e-commerce z branży dziecięcej?

Pojawił się u nas klient prowadzący e-commerce w branży dziecięcej, specjalizujący się w sprzedaży zabawek i akcesoriów dla najmłodszych.

Wyzwanie klienta polegało na dotarciu do nowych, świadomych rodziców, którzy mają już swoje sprawdzone źródła zakupów. Dodatkowo, znaczną część sprzedaży generowała wąska grupa trendujących na rynku produktów, które były dostępne również innych sklepach, podczas gdy wiele wartościowych produktów z innych kategorii nie osiągało odpowiedniego poziomu zainteresowania.

Statystyki uwzględniają tylko narzędzia reklamowe.

czas współpracy
1 rok

przychód
3 453 764,85 zł (+38,39%)

ROAS
13,81 (36%↑)

CPA
32,23 zł (48%↓)

Problemy sklepu internetowego

Cele klienta

Sklep internetowy z branży dziecięcej zgłosił się do nas z jasno określonymi celami:

$

Uporządkowanie działań marketingowych na poszczególnych obszarach

$

Wypracowanie skutecznego systemu pozyskiwania klientów przy założonej marży
$

Przejęcie obsługi konta META Ads i poprawa wyników

$

Utworzenie strategii sprzedażowej oraz wizerunkowej w perspektywie kilkuletniej dla prowadzenia brandu oraz sposobu jego komunikacji

Nam quis tincidunt ipsum. Vestibulum bibendum in sapien nec maximus. Morbi maximus vel justo sit amet congue. Mauris in gravida sem,

Piotr

Analiza dotychczasowych działań, czyli dlaczego nie przynosiły one oczekiwanych rezultatów?

Nieprawidłowo dobrana strategia do wyznaczonych celów

Brak niezbędnych kodów oraz błędy w analityce

Chaotycznie i bez pomysłu prowadzone kampanie

Brak wyróżnika na tle konkurencji

Brak adaptacji do trendów i technologii

Nasze działania

Od stycznia do lipca 2024 roku wdrożyliśmy szereg strategicznych i technicznych zmian:

Analityka i tracking

Uporządkowanie danych w Google Analytics i Meta API

Opracowanie zaleceń dotyczących
oferty i wyróżników produktowych

Analiza konkurencji

Analiza komunikacji

Audyt i spójne planowanie komunikacji

Naprawa feedu XML w systemie IdoSell

Optymalizacja techniczna

Optymalizacja SEO

Poprawa widoczności w wyszukiwarce
poprzez audyty i zmiany

Planowanie i wizualizacja procesu marketingowego

Lejek marketingowy

Struktura kampanii

Rozdzielenie kampanii stałych i promocyjnych

Ujednolicenie przekazu w mediach
społecznościowych i reklamach

Spójna komunikacja

Program klientów

Wdrożenie newslettera i programu lojalnościowego

Wdrożenie newslettera i programu lojalnościowego

Automatyzacja

Nam quis tincidunt ipsum. Vestibulum bibendum in sapien nec maximus. Morbi maximus vel justo sit amet congue. Mauris in gravida sem,

Stanisław

Efekty

To poziomy, które pozwoliły klientowi osiągnąć założony próg rentowności z dużym zapasem – i są wynikiem, który zbliża do nagród branżowych w kategorii E-commerce Roku.

Średni CPA za cały 2024

Średni CPA od sierpnia

Średni CPA od sierpnia

Porównanie wyników
kampanii Google Ads – 2023 vs 2024

Dzięki takim działaniom sklep internetowy rozwija się coraz szybciej!

Nam quis tincidunt ipsum. Vestibulum bibendum in sapien nec maximus. Morbi maximus vel justo sit amet congue. Mauris in gravida sem,

Dominika

Porównanie wyników
kampanii Meta Ads – 2023 vs 2024

Na podstawie porównania wyników kampanii Meta Ads za 2023 i 2024 rok, widać ogromną poprawę efektywności reklamowej. Oto podsumowanie najważniejszych wniosków:

Nam quis tincidunt ipsum. Vestibulum bibendum in sapien nec maximus. Morbi maximus vel justo sit amet congue. Mauris in gravida sem,

Agata

Co zmieniło się na korzyść?

5-krotny wzrost liczby konwersji (zakupów) przy niższych wydatkach reklamowych.

CPA spadł z 0,67 zł do 0,13 zł, co oznacza ponad 80% niższy koszt pozyskania zakupu.

ROAS (zwrot z inwestycji w reklamę) wzrósł ponad dwukrotnie – każda złotówka wydana na reklamę przyniosła niemal 17 zł przychodu.

Reklamy przyniosły ponad 1,5 mln zł przychodu w 2024 roku – 2x więcej niż rok wcześniej.

Podsumowanie

Nasza praca przynosi efekty, ponieważ współpracujemy z naszymi klientami, aby dobrze zrozumieć do jakich odbiorców chcą dotrzeć ze swoim marketingiem.

Oferta, którą przedstawiamy w imieniu naszych klientów skutecznie zwiększa sprzedaż. Zobacz podsumowanie:

Ponad 800% zwrotu z reklam!

Łączna wartość zakupów to około
800 000zł

Chcesz realnych efektów?

Kliknij poniżej, opisz swoje potrzeby i porozmawiajmy