Statystyki uwzględniają tylko narzędzia reklamowe.
czas współpracy
1 rok
przychód
3 453 764,85 zł (+38,39%)
ROAS
13,81 (36%↑)
CPA
32,23 zł (48%↓)
Problemy sklepu internetowego
Cele klienta
Sklep internetowy z branży dziecięcej zgłosił się do nas z jasno określonymi celami:
Uporządkowanie działań marketingowych na poszczególnych obszarach
Przejęcie obsługi konta META Ads i poprawa wyników
Utworzenie strategii sprzedażowej oraz wizerunkowej w perspektywie kilkuletniej dla prowadzenia brandu oraz sposobu jego komunikacji

Nam quis tincidunt ipsum. Vestibulum bibendum in sapien nec maximus. Morbi maximus vel justo sit amet congue. Mauris in gravida sem,
Piotr
Analiza dotychczasowych działań, czyli dlaczego nie przynosiły one oczekiwanych rezultatów?

Nieprawidłowo dobrana strategia do wyznaczonych celów

Brak niezbędnych kodów oraz błędy w analityce

Chaotycznie i bez pomysłu prowadzone kampanie

Brak wyróżnika na tle konkurencji

Brak adaptacji do trendów i technologii
Nasze działania
Od stycznia do lipca 2024 roku wdrożyliśmy szereg strategicznych i technicznych zmian:

Analityka i tracking
Uporządkowanie danych w Google Analytics i Meta API
Opracowanie zaleceń dotyczących
oferty i wyróżników produktowych

Analiza konkurencji

Analiza komunikacji
Audyt i spójne planowanie komunikacji
Naprawa feedu XML w systemie IdoSell

Optymalizacja techniczna

Optymalizacja SEO
Poprawa widoczności w wyszukiwarce
poprzez audyty i zmiany
Planowanie i wizualizacja procesu marketingowego

Lejek marketingowy

Struktura kampanii
Rozdzielenie kampanii stałych i promocyjnych
Ujednolicenie przekazu w mediach
społecznościowych i reklamach

Spójna komunikacja

Program klientów
Wdrożenie newslettera i programu lojalnościowego
Wdrożenie newslettera i programu lojalnościowego

Automatyzacja
Nam quis tincidunt ipsum. Vestibulum bibendum in sapien nec maximus. Morbi maximus vel justo sit amet congue. Mauris in gravida sem,
Stanisław


Efekty
To poziomy, które pozwoliły klientowi osiągnąć założony próg rentowności z dużym zapasem – i są wynikiem, który zbliża do nagród branżowych w kategorii E-commerce Roku.
Średni CPA za cały 2024
Średni CPA od sierpnia
Średni CPA od sierpnia
Porównanie wyników
kampanii Google Ads – 2023 vs 2024
Dzięki takim działaniom sklep internetowy rozwija się coraz szybciej!


Nam quis tincidunt ipsum. Vestibulum bibendum in sapien nec maximus. Morbi maximus vel justo sit amet congue. Mauris in gravida sem,
Dominika
Porównanie wyników
kampanii Meta Ads – 2023 vs 2024
Na podstawie porównania wyników kampanii Meta Ads za 2023 i 2024 rok, widać ogromną poprawę efektywności reklamowej. Oto podsumowanie najważniejszych wniosków:

Nam quis tincidunt ipsum. Vestibulum bibendum in sapien nec maximus. Morbi maximus vel justo sit amet congue. Mauris in gravida sem,
Agata

Co zmieniło się na korzyść?

5-krotny wzrost liczby konwersji (zakupów) przy niższych wydatkach reklamowych.

CPA spadł z 0,67 zł do 0,13 zł, co oznacza ponad 80% niższy koszt pozyskania zakupu.

ROAS (zwrot z inwestycji w reklamę) wzrósł ponad dwukrotnie – każda złotówka wydana na reklamę przyniosła niemal 17 zł przychodu.

Reklamy przyniosły ponad 1,5 mln zł przychodu w 2024 roku – 2x więcej niż rok wcześniej.
Podsumowanie
Nasza praca przynosi efekty, ponieważ współpracujemy z naszymi klientami, aby dobrze zrozumieć do jakich odbiorców chcą dotrzeć ze swoim marketingiem.
Oferta, którą przedstawiamy w imieniu naszych klientów skutecznie zwiększa sprzedaż. Zobacz podsumowanie:
Ponad 800% zwrotu z reklam!
Łączna wartość zakupów to około
800 000zł