Marketing internetowy z wykorzystaniem AI – strategia i procesy na 2024 rok
Poznaj fundamenty i narzędzia marketingowe w Internecie, aby w przewidywalny i opłacalny sposób zwiększać sprzedaż Twoich produktów lub usług. Program szkolenia pozwoli Ci pozyskać fundamentalną wiedzę z zakresu marketingu internetowego, która przyda Ci się w pozyskiwaniu klientów przez Internet lub kontrolowaniu działań realizowanych przez agencje marketingowe.

Skupimy się w nim na najważniejszej części każdego planu marketingu w Internecie – KLIENTACH
W szczególności dowiesz się kim są Twoi klienci w Internecie, jak się z nimi komunikować, jak prowadzić ich przez cały proces zakupowy, aby poznali Twoją markę, polubili ją i zaufali kupując Twoje produkty lub usługi.
Następnie przekrojowo przyjrzymy się najskuteczniejszym obszarom digital marketingu:
Marketing treści (Content Marketing)
Media społecznościowe (Social Media)
Marketing w wyszukiwarkach (SEM)
Analityka internetowa
Organizacja działań marketingowych
Termin szkolenia
16.04.2024 – 19.04.2024
Koszty kształcenia na uczestnika
4500zł
Forma szkolenia
Ilość godzin szkolenia
32 godziny
Program szkolenia powstał w oparciu o dobre praktyki rekomendowane przez Google, Meta, Tik Tok czy Digital Marketing Institute.
Dla kogo szkolenie?
przedsiębiorców, którzy chcą zrozumieć jak zwiększyć widoczność firmy w Internecie
specjalistów marketingu, którzy chcą potwierdzić swoje kompetencje certyfikatem
profesjonalistów tradycyjnego marketingu, którzy chcą podnieść kwalifikacje z zakresu marketingu internetowego
osób, które planują zmianę ścieżki kariery - w branży marketingu internetowego cały czas jest miejsce na nowych specjalistów
PLAN 4 DNIOWY
Dzień 1 – 09:00 – 17:00
Fundamenty marketingu internetowego z AI
Dowiedz się jaką rolę odgrywa marketing internetowy i jak go wykorzystać w dzisiejszym świecie biznesu.
- Trendy w marketingu internetowym 2024,
- Przegląd kanałów i narzędzi digital
- Ścieżki użytkowników w Internecie
- Definiowanie celów marketingowych w metodyce SMART
- Narzędzia AI, które usprawnią pracę marketera
Analiza grup docelowych – poznaj profil Twojego klienta w Internecie
- Budujemy profil Twojego klienta w Internecie (warsztat),
- Analiza potrzeb i zainteresowań potencjalnych klientów, (warsztat)
- Dotarcie do konsumenta – Customer Journey Map,
Dzień 2 – 09:00 – 17:00
Content Marketing
- Audyt działań contentowych konkurencji,
- Plan i strategia content marketingu w firmie,
- Jakie zadania delegować, a jakie realizować wewnątrz zespołu ?
- Metryki efektywności działań content marketingowych,
- Narzędzia do automatyzacji tworzenia treści w organizacji,
Social Media marketing
- Jaką platformę społecznościową wybrać do budowania rozpoznawalności firmy?
- Audyt i optymalizacja profili w Social Media,
- Tworzenie społeczności w Internecie,
- Tworzenie i optymalizowanie kampanii reklamowych (Facebook, LinkedIn, Instagram)
- Automatyzacja tworzenia postów w social media z wykorzystaniem AI,
Dzień 3 – 09:00 – 17:00
Marketing w wyszukiwarkach
- Fundamenty SEO,
- Jak pozycjonowanie może realizować cele biznesowe firmy?
- Poprawny dobór słów kluczowych,
- Optymalizacja strony internetowej wg. wytycznych Google,
- Analiza efektywności działań SEO lub pracy agencji marketingowej,
- Tworzenie pierwszej kampanii Google Ads,
- Zarządzanie i optymalizacja kampanii search w Google Ads,
- Analiza efektywności kampanii w Google Ads
Analityka internetowa
- Jak analizować wyniki i ich przełożenie na cele biznesowe ?
- Podstawy Google Analytics 4,
- Najczęstsze błędy w analizowaniu danych Google Analytics,
- Definiowanie celów i budowanie własnych raportów,
Dzień 4 – 09:00 – 17:00
Strona internetowa
- Dobre praktyki skutecznych stron internetowych,
- Narzędzia zwiększające sprzedaż i efektywność stron internetowych,
- Mierzenie realizacji celów biznesowych na stronie internetowej,
Organizacja marketingu internetowego
- Proces tworzenia strategii marketingowej,
- Przypisanie zadań marketingowych do zespołu lub outsourcing marketingu,
- Modele współpracy: zespół wewnętrzny czy agencja?
- Podejście Learn Do Teach.