Marketing internetowy z wykorzystaniem AI – strategia i procesy na 2024 rok

Poznaj fundamenty i narzędzia marketingowe w Internecie, aby w przewidywalny i opłacalny sposób zwiększać sprzedaż Twoich produktów lub usług. Program szkolenia pozwoli Ci pozyskać fundamentalną wiedzę z zakresu marketingu internetowego, która przyda Ci się w pozyskiwaniu klientów przez Internet lub kontrolowaniu działań realizowanych przez agencje marketingowe.

Skupimy się w nim na najważniejszej części każdego planu marketingu w Internecie – KLIENTACH

W szczególności dowiesz się kim są Twoi klienci w Internecie, jak się z nimi komunikować, jak prowadzić ich przez cały proces zakupowy, aby poznali Twoją markę, polubili ją i zaufali kupując Twoje produkty lub usługi.

Następnie przekrojowo przyjrzymy się najskuteczniejszym obszarom digital marketingu:

Marketing treści (Content Marketing)

Media społecznościowe (Social Media)

Marketing w wyszukiwarkach (SEM)

Analityka internetowa

Organizacja działań marketingowych

Co więcej każdy obszar odniesiemy do ścieżki zakupowej klientów (Customer Value Journey), dzięki temu zrozumiesz jak zorganizować kampanie marketingowe, aby wszystkie miały spójny wpływ na realizację celów biznesowych firmy.

Termin szkolenia

16.04.2024 – 19.04.2024

Koszty kształcenia na uczestnika

4500zł

Forma szkolenia

Szkolenie zamknięte online

Ilość godzin szkolenia

32 godziny

Program szkolenia powstał w oparciu o dobre praktyki rekomendowane przez Google, Meta, Tik Tok czy Digital Marketing Institute.

Dla kogo szkolenie?

przedsiębiorców, którzy chcą zrozumieć jak zwiększyć widoczność firmy w Internecie

specjalistów marketingu, którzy chcą potwierdzić swoje kompetencje certyfikatem

profesjonalistów tradycyjnego marketingu, którzy chcą podnieść kwalifikacje z zakresu marketingu internetowego

osób, które planują zmianę ścieżki kariery - w branży marketingu internetowego cały czas jest miejsce na nowych specjalistów

PLAN 4 DNIOWY

Dzień 1 – 09:00 – 17:00

Fundamenty marketingu internetowego z AI

Dowiedz się jaką rolę odgrywa marketing internetowy i jak go wykorzystać w dzisiejszym świecie biznesu.

  1. Trendy w marketingu internetowym 2024,
  2. Przegląd kanałów i narzędzi digital
  3. Ścieżki użytkowników w Internecie
  4. Definiowanie celów marketingowych w metodyce SMART
  5. Narzędzia AI, które usprawnią pracę marketera
Analiza grup docelowych – poznaj profil Twojego klienta w Internecie
  1. Budujemy profil Twojego klienta w Internecie (warsztat),
  2. Analiza potrzeb i zainteresowań potencjalnych klientów, (warsztat)
  3. Dotarcie do konsumenta – Customer Journey Map,

Dzień 2 – 09:00 – 17:00

Content Marketing
  1. Audyt działań contentowych konkurencji,
  2. Plan i strategia content marketingu w firmie,
  3. Jakie zadania delegować, a jakie realizować wewnątrz zespołu ?
  4. Metryki efektywności działań content marketingowych,
  5. Narzędzia do automatyzacji tworzenia treści w organizacji,

 

Social Media marketing
  1. Jaką platformę społecznościową wybrać do budowania rozpoznawalności firmy?
  2. Audyt i optymalizacja profili w Social Media,
  3. Tworzenie społeczności w Internecie,
  4. Tworzenie i optymalizowanie kampanii reklamowych (Facebook, LinkedIn, Instagram)
  5. Automatyzacja tworzenia postów w social media z wykorzystaniem AI,

Dzień 3 – 09:00 – 17:00

Marketing w wyszukiwarkach
  1. Fundamenty SEO,
  2. Jak pozycjonowanie może realizować cele biznesowe firmy?
  3. Poprawny dobór słów kluczowych,
  4. Optymalizacja strony internetowej wg. wytycznych Google,
  5. Analiza efektywności działań SEO lub pracy agencji marketingowej,
  6. Tworzenie pierwszej kampanii Google Ads,
  7. Zarządzanie i optymalizacja kampanii search w Google Ads,
  8. Analiza efektywności kampanii w Google Ads
Analityka internetowa
  1. Jak analizować wyniki i ich przełożenie na cele biznesowe ?
  2. Podstawy Google Analytics 4,
  3. Najczęstsze błędy w analizowaniu danych Google Analytics,
  4. Definiowanie celów i budowanie własnych raportów,

Dzień 4 – 09:00 – 17:00

Strona internetowa
  1. Dobre praktyki skutecznych stron internetowych,
  2. Narzędzia zwiększające sprzedaż i efektywność stron internetowych,
  3. Mierzenie realizacji celów biznesowych na stronie internetowej,
Organizacja marketingu internetowego
  1. Proces tworzenia strategii marketingowej,
  2. Przypisanie zadań marketingowych do zespołu lub outsourcing marketingu,
  3. Modele współpracy: zespół wewnętrzny czy agencja?
  4. Podejście Learn Do Teach.

Program szkolenia powstał w oparciu o dobre praktyki rekomendowane przez Google, Meta, Tik Tok czy Digital Marketing Institute.

Dla kogo szkolenie?

przedsiębiorców, którzy chcą zrozumieć jak zwiększyć widoczność firmy w Internecie

specjalistów marketingu, którzy chcą potwierdzić swoje kompetencje certyfikatem

profesjonalistów tradycyjnego marketingu, którzy chcą podnieść kwalifikacje z zakresu marketingu internetowego

osób, które planują zmianę ścieżki kariery - w branży marketingu internetowego cały czas jest miejsce na nowych specjalistów