fbpx

Pinterest Ads

Pinterest to miejsce, gdzie użytkownicy szukają inspiracji i odkrywają nowe produkty i marki. To idealne uzupełnienie lejka marketingowego, a dodatkowo koszty pozyskania ruchu na Pinterest są znacznie niższe niż na innych platformach. Koniecznie przetestuj Pinterest Ads!

Kampanie Pinterest Ads

Ponad połowa użytkowników Pinteresta rozpoczyna poszukiwanie produktów na Pinterest, a 70% uważa, że zdjęcia na Pinterest zainspirowały ich do zakupu produktów, których wcześniej nie znali. Dlatego kampanie na Pintereście świetnie się sprawdzają w przypadku e-commerce!

Z racji mniejszej popularności Pinteresta wśród Twojej konkurencji, ten kanał jest mniej konkurencyjny, więc to idealna platforma do budowania rozpoznawalności Twojej marki. Na szczęście system reklamowy Pinteresta mamy w pełni opanowany, a w naszym portfolio mamy już kilkanaście zrealizowanych kampanii.

 

Wiemy, że Pinterest Ads nie jest jeszcze szeroko powszechne, dlatego jeśli zastanawiasz się nad tym czy to rozwiązanie dla Ciebie, odezwij się do nas i umówimy się na konsultacje.

Jak zarządzamy kampaniami Pinterest?

Opracowanie Strategii

Aby stworzyć kampanię, która będzie realizowała Twoje cele biznesowe musimy poznać Twój biznes, branżę, konkurencję oraz ofertę, która wyróżnia Cię spośród innych. Te informacje są niezbędne do opracowania skutecznej strategii.

Optymalizacja kampanii

Na bieżąco sprawdzamy wyniki kampanii, a w razie konieczności dokonujemy zmian. Dzięki temu możemy wpłynąć na większą skuteczność kampanii przy założonym na początku budżecie.

Grupy odbiorców

Poza klasycznym doborem grupy pod płeć, wiek, miejsce zamieszkania czy zainteresowania Pinterest daje nam możliwość na targetowanie reklam pod wybrane słowa kluczowe.

Raportowanie

Regularnie przygotowujemy raporty, które zawierają kluczowe informacje na temat skuteczności kampanii. Opisujemy szczegółowo co udało się osiągnąć oraz przygotowujemy rekomendacje dotyczące dalszych działań w obszarze Pinterest Ads.

Kreacje reklamowe

W tym przypadku w reklamach możemy użyć utworzonych już wcześniej pinów lub formatów wideo, dlatego przed startem kampanii zalecamy optymalizację profilu.

Analiza

Przy regularnym analizowaniu wyników kampanii obserwujemy, które działania generują lepsze rezultaty, a dzięki implementacji Pinterest Tag’a możemy na bieżąco sprawdzać w Google Analytics zachowania klientów pozyskanych za pośrednictwem kampanii.

Wypełnij formularz a skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h

Lead WWW