fbpx

Marketing automation dla ecommerce

Za sukcesem sklepu internetowego stoi retencja użytkowników. Za pomocą marketing automation dbamy o to, aby w Twoim sklepie rosła liczba stałych klientów, a współczynnik konwersji rósł.
Ruch z kampanii marketingowych jest coraz droższy, a ścieżki zakupowe klientów są coraz bardziej rozbudowane. Aby rozwijać i skalować sprzedaż w sklepie internetowym musisz stale dbać o relacje z potencjalnymi klientami, którzy odwiedzają Twój sklep. System marketing automation daje Ci sporo nowych możliwości. Od pozyskania adresu e-mail klienta możesz budować z nim relacje na wiele sposobów:
  • wiadomości transakcyjne,
  • informacje o promocjach,
  • personalizowane oferty,
  • przypomnienia o porzuconych koszykach,
  • powiadomienia web push,
Możliwości jest naprawdę wiele, ale stałe tworzenie komunikatów zajmuje mnóstwo czasu. Systemy marketing automation pozwolą Tobie przygotować treści raz, a wykorzystać do wielu obecnych i przyszłych klientów. Naszą rolą w procesie wdrożenia marketing automation jest dopracowanie wszystkich kwestii technicznych i przekazanie Tobie wiedzy jak zbudować strategie marketing automation, aby to rozwiązanie służyło Wam długoterminowo, a nie tylko na chwile.  
To sposób na zbudowanie przewagi konkurencyjnej i zwiększenia bazy stałych klientów, a to stanowi o przyszłym sukcesie sklepu internetowego. Skontaktuj się z nami, a opowiemy Ci jak krok po kroku wdrażamy systemy marketing automation dla e-commerce.

Jak wygląda proces wdrożenia systemu marketing automation?

Poprowadzimy Twoją firmę przez cały proces wdrożenia systemu marketing automation. Pomożemy wybrać oprogramowanie, które jest dopasowane do Twoich celów biznesowych, a jednocześnie, abyś nie przepłacał za funkcje, które nie są niezbędne.

Działania scenariuszy marketing automation często zależne jest od poprawnej integracji z sklepem, dlatego odpowiadamy również za ten etap. To fundament pod skuteczne kampanie marketing automation. Wdrażamy system samodzielnie lub instruujemy zespół odpowiedzialny za sklep internetowy czy stronę www. Testujemy i weryfikujemy czy wszystkie założenia wdrożenia zostały zrealizowane poprawnie.

Tworzymy scenariusze marketing automation np. odzyskiwanie porzuconych koszyków, segmentacja klientów, automatyczną wysyłkę kodów promocyjnych czy zdarzenia w oparciu o zachowania użytkowników w sklepie czy na stronie www. To wszystko po to, aby dotrzeć do potencjalnego klienta z odpowiednim komunikatem, kiedy zastanawia się nad zakupem produktu. W ten sposób zwiększymy ilość użytkowników, którzy dokonają zakupu w Twoim sklepie.

Raportujemy wyniki i testujemy utworzone scenariusze automatyzacji, aby stale je ulepszać. Dane są największą walutą przy wdrażaniu marketing automation. Ścieżki zakupowe klientów stale się zmieniają, dlatego na bieżąco obserwujemy wyniki i dostosowujemy scenariusze, aby uzyskać jak najlepsze efekty

Chętnie przeszkolimy Twój zespół jak wykorzystywać na co dzień systemy do marketing automation. Po wdrożeniu systemu możemy przekazać zarządzanie w ręce Twojego zespołu. Szkolenie skupia się na praktycznym wykorzystaniu narzędzia, aby Twoi pracownicy nowe pomysły zamienili w gotowe scenariusze automatyzacji.

Wypełnij formularz a skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h