Marketing automation
dla ecommerce
Za sukcesem sklepu internetowego stoi retencja użytkowników. Za pomocą marketing automation dbamy o to, aby w Twoim sklepie rosła liczba stałych klientów, a współczynnik konwersji rósł.
System marketing automation daje Ci sporo nowych możliwości. Od pozyskania adresu e-mail klienta możesz budować z nim relacje na wiele sposobów:
- wiadomości transakcyjne,
- informacje o promocjach,
- personalizowane oferty,
- przypomnienia o porzuconych koszykach,
- powiadomienia web push,
Możliwości jest naprawdę wiele, ale stałe tworzenie komunikatów zajmuje mnóstwo czasu. Systemy marketing automation pozwolą Tobie przygotować treści raz, a wykorzystać do wielu obecnych i przyszłych klientów.
Naszą rolą w procesie wdrożenia marketing automation jest dopracowanie wszystkich kwestii technicznych i przekazanie Tobie wiedzy jak zbudować strategie marketing automation, aby to rozwiązanie służyło Wam długoterminowo, a nie tylko na chwile.
To sposób na zbudowanie przewagi konkurencyjnej i zwiększenia bazy stałych klientów, a to stanowi o przyszłym sukcesie sklepu internetowego. Skontaktuj się z nami, a opowiemy Ci jak krok po kroku wdrażamy systemy marketing automation dla e-commerce.
Jak wygląda proces wdrożenia systemu marketing automation?
Poprowadzimy Twoją firmę przez cały proces wdrożenia systemu marketing automation. Pomożemy wybrać oprogramowanie, które jest dopasowane do Twoich celów biznesowych, a jednocześnie, abyś nie przepłacał za funkcje, które nie są niezbędne.
Działania scenariuszy marketing automation często zależne jest od poprawnej integracji z sklepem, dlatego odpowiadamy również za ten etap. To fundament pod skuteczne kampanie marketing automation. Wdrażamy system samodzielnie lub instruujemy zespół odpowiedzialny za sklep internetowy czy stronę www. Testujemy i weryfikujemy czy wszystkie założenia wdrożenia zostały zrealizowane poprawnie.
Raportujemy wyniki i testujemy utworzone scenariusze automatyzacji, aby stale je ulepszać. Dane są największą walutą przy wdrażaniu marketing automation. Ścieżki zakupowe klientów stale się zmieniają, dlatego na bieżąco obserwujemy wyniki i dostosowujemy scenariusze, aby uzyskać jak najlepsze efekty