fbpx

Centrum pomocy BlueMint

Meta: Tworzenie portfolio firmowego

Aby utworzyć portfolio firmowe:

  1. Przejdź do business.facebook.com w przeglądarce na komputerze. Pod tym adresem będziesz również logować się do Meta Business Suite lub Menedżera firmy. Jeśli masz już dostęp do Meta Business Suite i Menedżera firmy, możesz także kliknąć menu rozwijane znajdujące się w górnej części lewego paska bocznego. Następnie przejdź do kroku 4.
  2. Kliknij opcję Utwórz konto.
  3. Zaloguj się do swojego osobistego konta na Facebooku. Jeśli nie masz konta, kliknij Utwórz konto, aby się zarejestrować.
  4. Kliknij opcję Utwórz konto.
  5. Wprowadź dane firmy.
    • Nazwa portfolio firmowego. Powinna odpowiadać publicznej nazwie Twojej firmy lub organizacji, ponieważ będzie widoczna na platformach Meta. Nie może zawierać znaków specjalnych.
    • Twoje imię i nazwisko.
    • Firmowy adres e-mail. Meta użyje tego adresu e-mail, aby skontaktować się z Tobą w sprawie Twojej firmy. Ten adres nie będzie widoczny dla Twoich klientów.
  6. Kliknij Prześlij lub Utwórz, aby utworzyć portfolio. Otrzymasz wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie firmowego adresu e-mail.

Po utworzeniu portfolio firmowego możesz dodać zasoby firmowe, takie jak strony, konta reklamowe, zestawy danych i konta na Instagramie.

  • Dodawanie strony do portfolio firmowego
  • Dodawanie kont reklamowych do portfolio firmowego
  • Dodawanie konta na Instagramie do portfolio firmowego
  • Konfiguracja piksela Meta za pomocą portfolio firmowego
  • Dodawanie aplikacji do portfolio firmowego

Możesz także zapraszać osoby do swojego portfolio firmowego i przypisywać im zasoby, nad którymi będą pracować.

  • Dodawanie osób do portfolio firmowego i przypisywanie zasobów firmowych

Jeśli współpracujesz z agencją lub konsultantem, możesz dodać partnera do swojego portfolio firmowego w celu przyznania dostępu lub poproszenia o dostęp do zasobów firmowych.

  • Dodawanie partnerów do portfolio firmowego