Aby utworzyć portfolio firmowe:
- Przejdź do business.facebook.com w przeglądarce na komputerze. Pod tym adresem będziesz również logować się do Meta Business Suite lub Menedżera firmy. Jeśli masz już dostęp do Meta Business Suite i Menedżera firmy, możesz także kliknąć menu rozwijane znajdujące się w górnej części lewego paska bocznego. Następnie przejdź do kroku 4.
- Kliknij opcję Utwórz konto.
- Zaloguj się do swojego osobistego konta na Facebooku. Jeśli nie masz konta, kliknij Utwórz konto, aby się zarejestrować.
- Kliknij opcję Utwórz konto.
- Wprowadź dane firmy.
- Nazwa portfolio firmowego. Powinna odpowiadać publicznej nazwie Twojej firmy lub organizacji, ponieważ będzie widoczna na platformach Meta. Nie może zawierać znaków specjalnych.
- Twoje imię i nazwisko.
- Firmowy adres e-mail. Meta użyje tego adresu e-mail, aby skontaktować się z Tobą w sprawie Twojej firmy. Ten adres nie będzie widoczny dla Twoich klientów.
- Kliknij Prześlij lub Utwórz, aby utworzyć portfolio. Otrzymasz wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie firmowego adresu e-mail.
Po utworzeniu portfolio firmowego możesz dodać zasoby firmowe, takie jak strony, konta reklamowe, zestawy danych i konta na Instagramie.
- Dodawanie strony do portfolio firmowego
- Dodawanie kont reklamowych do portfolio firmowego
- Dodawanie konta na Instagramie do portfolio firmowego
- Konfiguracja piksela Meta za pomocą portfolio firmowego
- Dodawanie aplikacji do portfolio firmowego
Możesz także zapraszać osoby do swojego portfolio firmowego i przypisywać im zasoby, nad którymi będą pracować.
- Dodawanie osób do portfolio firmowego i przypisywanie zasobów firmowych
Jeśli współpracujesz z agencją lub konsultantem, możesz dodać partnera do swojego portfolio firmowego w celu przyznania dostępu lub poproszenia o dostęp do zasobów firmowych.
- Dodawanie partnerów do portfolio firmowego