fbpx
Jak pozyskać dofinansowanie na marketing w 2023 roku ? (SPEKTRUM woj. pomorskie)
Spis treści
Chcesz pozyskać klientów?

Już w 1 miesiącu współpracy zobaczysz efekty ! Zadzwoń do nas i porozmawiajmy o skutecznym marketingu internetowym.

Jesteśmy
Partnerem Google
Posiadamy
certyfikat HubSpot

Jesteś firmą z województwa pomorskiego i chcesz pozyskać 60% dofinansowania na marketing? Już 13 marca 2023 roku rozpocznie się kolejny nabór wniosków o dofinansowanie w formie specjalistycznych usług doradczych dla MŚP w ramach programu SPEKTRUM. Ten konkurs będzie finansowany w województwie pomorskim, gdzie firmy będą mogły otrzymać dofinansowanie w wysokości 60% na zakup specjalistycznych usług marketingowych.

Kto może skorzystać z dofinansowania na marketing?

Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa z województwa pomorskiego powinny zainteresować się programem SPEKTRUM, gdyż to one mogą starać się o dofinansowanie na zakup specjalistycznych usług doradczych. Wysokość dofinansowania o jakie może ubiegać się firma zależna jest od wielkości przedsiębiorstwa:

– mikroprzedsiębiorstwa (do 10 pracowników) – dofinansowanie nie może przekroczyć 50 000 złotych,

– małe przedsiębiorstwa (do 50 pracowników) – dofinansowanie nie może przekroczyć 100 000 złotych,

– średnie przedsiębiorstwa (do 250 pracowników – dofinansowanie nie może przekroczyć 150 000 złotych,

Jakie usługi marketingowe możesz dofinansować ? 

Dofinansowanie można pozyskać na usługi marketingowe, które można uznać za kompleksowe usługi doradcze pod warunkiem, iż takie usługi nie mają charakteru ciągłego, nie są związane ze zwykłymi kosztami operacyjnymi przedsiębiorstwa.

Jak podaje oficjalne źródło, czyli strona arp.gda.pl:

Doradztwo musi być uzasadnione z  punktu widzenia bieżącej sytuacji firmy np. mieć związek z planami rozwojowymi przedsiębiorstwa, stwarzać możliwość poszerzenia rynków zbytu i oferty, przyczynić się do zwiększenia przychodów przedsiębiorstwa, zwiększać konkurencyjność oferty produktowej przedsiębiorstwa, stwarzać możliwość realizacji innych innowacyjnych projektów lub przyczyniać się do usprawnienia działania przedsiębiorstwa oraz poprawy jakości procesów w tym przedsiębiorstwie.”

Przykłady usług marketingowych, na które można uzyskać 60% dofinansowania:

  1. Analiza rynku firmy 
  2. Analiza konkurencji w Internecie,
  3. Badania marketingowe
  4. Audyt marketingowy (Audyt SEO, Audyt UX, Audyt kampanii Google Ads, Audyt kampanii w Social Media)
  5. Opracowanie strategii marketingowej
  6. Opracowanie strategii marki
  7. Opracowanie plany marketingowego
  8. Doradztwo w zakresie optymalizacji strony internetowej ( np. optymalizacja wsp. konwersji w sklepie internetowym)
  9. Doradztwo w zakresie optymalizacji sprzedaży online (np. doradztwo w zakresie optymalizacji procesu sprzedaży czy doboru narzędzi automatyzujących proces sprzedaży)

 

Jest to narzędzie, które również korzysta z API Lighthouse od Google. Pokazuje wynik szybkości ładowania strony oraz wiele innych informacji t.j. wielkość w MB twojej strony i co na nią wpływa np. zdjęcia, kod JS, CSS.

Pomożemy Twojej firmie pozyskać dofinansowanie od A do Z

W ostatnich 2 latach udało nam się pozyskać dofinansowanie na marketing dla ponad 20 firm z 100% skutecznością.

Pomożemy nie tylko pozyskać środki, ale na bazie problemów lub potrzeb Twojej firmy doradzimy jak przygotować plan marketingowy, który długoterminowo pozwoli zwiększyć Twojej firmie rozpoznawalność marki oraz zainteresowanie produktami/usługami.

Zapisz się na bezpłatną konsultacje i porozmawiamy o dofinansowaniu na marketing. Zapraszamy

 

Udostępnij
Autor
Piotr Podbielski

Jestem certyfikowanym ekspertem Digital Marketing Institute, Google, HubSpot. Pomagam firmom (między innymi: Energa, Esotiq, Unique Cars) w pozyskiwaniu nowych klientów przez Internet oraz w budowaniu strategii digital marketingu.

W 2018 roku miałem okazje szkolić się u boku Dennis’a Yu, marketera, który w Stanach Zjednoczonych realizuje kampanie m.in dla Golden State Warriors, Nike i American Airlines i od tego czasu mam okazje realizować kampanie w oparciu o jego strategie.